Labai svarbu, kad vaikai reguliariai leistų laiką lauke. Lauke galima smagiai praleisti laiką: stebėti gamtą, sportuoti, muzikuoti, žaisti, skaičiuoti, piešti. Tokia aplinka patogi integruotam ugdymui – čia atsiranda vietos stebėjimams, informacijos paieškai. Veikla lauke yra tąsa to, kas vyksta grupėje, salėje. Vaikų, kurie leidžia laiką ne tik žaidimų aikštelėse, bet ir natūralioje gamtinėje aplinkoje, stambiosios motorikos raida spartesnė, geba geriau koncentruotis. Čia vaikas liečia ir tyrinėja augalus, stebi vabzdžius, gamtos reiškinius, metų laikų pasikeitimo pokyčius natūralioje gamtoje. Mūsų vaikai turi galimybę išvykoms ir tyrinėjimams Nemuno pakrantėje: „Mažieji pievos gyventojai“, „Paslaptinga Nemuno pakrantė“. Nemuno pakrantėje mes galime sportuoti, šokti. Darželio kiemo edukacinė aplinka leidžia mums pažinti augalus, muzikuoti lauke. Vaikui turi būti sudaromos sąlygos aktyviai veikti, žaisti, pažinti, kurti, jausti, išgyventi; siekti, kad vaikas labiau pasitikėtų savimi, džiaugtųsi įgyta naująja patirtimi. Žmogus turi būti sąveikoje, darnoje su gamta, savimi ir socialine aplinka, o gamta turi „padėti“ žmogui tą darną išlaikyti. Mūsų mokytojų Deimantės Vaitkaitienės ir Kristinos Sakalės pranešimas metodinių renginių cikle „Vaikų ugdymo lauke patirtys“> Kviečiame pasižiūrėti filmuką apie edukacines pramogas ir užsiėmimus lauko erdvėje.